SMS Digipass

Mε στόχο μας την προσφορά της μέγιστης δυνατής ασφάλειας και ευκολίας στις συναλλαγές σας μέσω 1bank και λαμβάνοντας υπόψη την αυξητική τάση της χρήσης διαδικτύου και κινητού για τις τραπεζικές συναλλαγές σας, σας παρουσιάζουμε το SMS Digipass. 

Γενικά 

Το SMS Digipass επιβεβαιώνει την αυθεντικότητα των χρηματικών συναλλαγών σας που διεκπεραιώνετε  μέσω των καναλιών της 1bank, χρησιμοποιώντας Κωδικό Μίας Χρήσης (OTP). Tον κωδικό τον λαμβάνετε μέσω SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σας.  O κωδικός  δημιουργείται ειδικά για την κάθε συναλλαγή σας λαμβάνοντας υπόψη βασικά δεδομένα της συναλλαγής όπως: το είδος της συναλλαγής, το λογαριασμό του δικαιούχου, το νόμισμα, το ποσό κτλ. 

Συγκεκριμένα, αφού αγοράσετε και ενεργοποιήσετε  το SMS Digipass, με την καταχώρηση  κάθε συναλλαγής  μέσω καναλιών της 1bank  η οποία απαιτεί τη χρήση Κωδικού Μίας Χρήσης (OTP), θα λαμβάνετε μήνυμα sms στον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας που είναι καταχωρημένος στα αρχεία της Τράπεζας Κύπρου. Το μήνυμα περιέχει τον Κωδικό Μίας Χρήσης (OTP) και τα βασικά δεδομένα της συναλλαγής (τα βασικά δεδομένα αποτελούν απόδειξη ότι το OTP σχετίζεται με τη συναλλαγή). Στη συνέχεια, πρέπει να καταχωρήσετε τον  κωδικό αυτό στη συναλλαγή σας, για επιβεβαίωση της αυθεντικότητας της.

Σημείωση: Eπειδή η αποστολή μηνύματος για κάθε Κωδικό Μίας Χρήσης γίνεται μέσω sms, σε περίπτωση που η Τράπεζα δεν διατηρεί τον σωστό αριθμό κινητού τηλεφώνου σας θα πρέπει να διευθετήσετε να γίνει αλλαγή είτε από οποιοδήποτε κατάστημα ή καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο ή μέσω Internet και Mobile Banking (η συναλλαγή απαιτεί Digipass). 

Χαρακτηριστικά και οφέλη του SMS Digipass

  • Χρησιμοποιείται για χρηματικές συναλλαγές (πληρωμές, μεταφορές κλπ.), σε συνδυασμό με το User ID και τον Κωδικό Ασφαλείας.  Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σύνδεση (logon) στo Internet ή Mobile Banking, ούτε για αποστολή οδηγιών μέσω φαξ.

  • Ο Kωδικός Mίας Xρήσης (ΟΤP) που δημιουργείται είναι μοναδικός ανά συναλλαγή και παράγεται λαμβάνοντας υπόψη βασικά δεδομένα της συναλλαγής,  με αποτέλεσμα να παρέχει πρόσθετη ασφάλεια στις συναλλαγές σας μέσω 1bank.

  • Λόγω της πρόσθετης ασφάλειας που παρέχει, εάν αιτηθείτε για SMS Digipass με γραπτή αίτηση επωφελείστε με αυξημένα όρια.

  • O κωδικός αποστέλλεται μέσω sms στον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας που είναι καταχωρημένος στα αρχεία της τράπεζας.  Έτσι, δεν χρειάζεται να  μεταφέρετε μαζί σας οποιαδήποτε άλλη ειδική συσκευή όπως συμβαίνει με τις συμβατικές συσκευές παραγωγής κωδικών.

  • Πέραν από την ευκολία στη χρήση του SMS Digipass, δεν απαιτείται η αντικατάσταση του λόγω εξάντλησης μπαταρίας ή αλλοίωσης οθόνης λόγω κτυπήματος κτλ., όπως συμβαίνει στις συμβατικές συσκευές παραγωγής κωδικών.

Αίτηση και Ενεργοποίηση του SMS Digipass  

  • Για να επωφεληθείτε με αυξημένα ημερήσια όρια συναλλαγών κάντε γραπτή αίτηση αγοράς του SMS Digipass 

  • Για την αίτηση κάντε κλικ εδώ

Εναλλακτικά,  μπορείτε να αιτηθείτε μέσω 1bank Internet και Mobile Banking, στην επιλογή «Ρυθμίσεις > Διαχείριση Digipass > Aίτηση για Νέο». Η επιλογή είναι διαθέσιμη νοουμένου ότι έχετε ήδη κάποιο Digipass συνδεδεμένο στη συνδρομή σας.  Με την αγορά νέου SMS Digipass μέσω Internet ή Mobile Banking τα δικαιώματα  πρόσβασης σας καθώς και τα υφιστάμενα όρια χρηματικών συναλλαγών σας δεν θα αλλάξουν.  Εάν επιθυμείτε αλλαγή ορίων θα πρέπει να προχωρήσετε υποβάλλοντας την ανάλογη γραπτή αίτηση.

Σημείωση: Εάν έχετε ήδη SMS Digipass συνδεδεμένο με άλλη συνδρομή/ες σας, δεν χρειάζεται να αγοράσετε  νέο Digipass. Μπορείτε να συνδέσετε το ίδιο SMS Digipass και σε άλλη συνδρομή/ες σας, καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο στο 800 00 800 ή +357 22 128000 (από εξωτερικό), Δευτέρα – Παρασκευή, 7:45 – 21:30 ή μέσω 1bank Internet και Mobile Banking στην επιλογή «Ρυθμίσεις >  Διαχείριση Digipass >  Ενεργοποίηση / Εναλλαγή Χρήσης».

  • Για Ενεργοποιήση του SMS Digipass, καλέστε  το Τηλεφωνικό Κέντρο στο 800 00 800 ή +357 22 128000 (από εξωτερικό), Δευτέρα – Παρασκευή, 7:45 – 21:30.

Εναλλακτικά, εάν η αγορά έγινε μέσω 1bank Internet και Mobile Banking, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε  μέσω της επιλογής  «Ρυθμίσεις > Διαχείριση Digipass >Ενεργοποίηση / Εναλλαγή Χρήσης».

Σημείωση:  Αφού αγοράσετε και ενεργοποιήσετε το SMS Digipass, άμεσα ορίζεται ως το Digipass που θα χρησιμοποιείτε  στην υφιστάμενη συνδρομή σας. Οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε,  μπορείτε να ζητήσετε να συνδέσετε για χρήση στην υφιστάμενη συνδρομή σας ένα άλλο νέο digipass που έχετε αγοράσει για άλλη συνδρομή σας, καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο ή μέσω Internet και Mobile Banking, μέσω της επιλογής  «Διαχείριση Digipass >  Ενεργοποίηση / Εναλλαγή Χρήσης». Οι προσβάσεις και τα ημερήσια όρια συναλλαγών της υφιστάμενης συνδρομής σας δεν θα αλλάξουν.


Οδηγίες Χρήσης

  • Συνδεθείτε με την υπηρεσία 1bank μέσω Internet / Μobile Βanking ή Τηλεφωνικό Κέντρο, και καταχωρήστε τα δεδομένα της συναλλαγή.

  • Το σύστημα θα σας ζητήσει κωδικό Digipass (όπου απαιτείται π.χ. εάν η  συναλλαγή αφορά μεταφορές σε τρίτους κτλ).

  • Θα λάβετε μήνυμα sms στο κινητό σας με τον Κωδικό Μίας Χρήσης και τα βασικά δεδομένα  της συναλλαγής.

  • Καταχωρήστε τον Κωδικό Μίας Χρήσης και πατήστε «Επιβεβαίωση» ή αναφέρτε τον στον λειτουργό εξυπηρέτησης, εάν η συναλλαγή γίνεται μέσω Τηλεφωνικού Κέντρου.

  • Επαναλάβετε κάθε φορά που διενεργείτε καινούρια συναλλαγή.

 Για το επεξηγηματικό βίντεο κάντε κλικ εδώ 

Όλες οι λεπτομέρειες χρήσης του SMS Digipass παρουσιάζονται  στο Εγχειρίδιο Χρήσης του SMS Digipass.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 800 00 800 / (+357) 2212 8000 EMAIL