Invoice eSettlement

Περιγραφή υπηρεσίας

Ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων και με στόχο την αυτοματοποίηση και επίσπευση της εξόφλησης τιμολογίων, η Τράπεζα Κύπρου πρωτοπορεί και εισάγει τη νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής εξόφλησης τιμολογίων (Business to Business – B2B) “Invoice eSettlement” μέσω των ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης της 1bank.

Μέσω της υπηρεσίας “Invoice eSettlement” που είναι διαθέσιμη μέσω Internet και Mobile Banking, η εξόφληση τιμολογίων προς τις επιχειρήσεις που λαμβάνουν μέρος μπορεί πλέον να πραγματοποιείται πιο απλά και γρήγορα, στο φιλικό περιβάλλον της 1bank.

Πρακτικά, οι συνδρομητές της 1bank που παραλαμβάνουν εμπορεύματα, μπορούν άμεσα να πληρώσουν την προμηθεύτρια εταιρεία μέσω της επιλογής “Invoice eSettlement” καταχωρώντας τον αριθμό αναφοράς πελάτη.  Προϋπόθεση είναι η προμηθεύτρια εταιρεία να έχει εγγραφεί στην υπηρεσία “Invoice eSettlement”.

Πλεονεκτήματα

  • Άμεση εξόφληση τιμολογίων μέσω της 1bank
  • Το ποσό πληρωμής είναι άμεσα διαθέσιμο για τη δικαιούχο εταιρεία.
  • Διευκόλυνση τόσο του εντολέα που πραγματοποιεί σε πραγματικό χρόνο την πληρωμή του, όσο και του δικαιούχου που πιστώνεται άμεσα.
  • Εξοικονόμηση κόστους για τη δικαιούχο εταιρία με την μείωση της διαχείρισης μετρητών και επιταγών.
  • Μείωση των κινδύνων από τη διακίνηση μετρητών
  • Αποφυγή σφαλμάτων στο ποσό εξόφλησης κατά την πραγματοποίηση συναλλαγών

 Χαρακτηριστικά Υπηρεσίας “Invoice eSettlement”

Για τους συνδρομητές (εντολέας):

  • Η χρήση της υπηρεσίας προσφέρεται σε όλους τους συνδρομητές της 1bank.
  • Ο συνδρομητής πρέπει να έχει πλήρη πρόσβαση ή πρόσβαση για δημιουργία (create access) σε τουλάχιστο ένα λογαριασμό του.
  • Ο συνδρομητής πρέπει να είναι κάτοχος Digipass.
  • Η εξόφληση τιμολογίων μπορεί να γίνει μόνο αφού ο συνδρομητής καταχωρήσει τον αριθμό αναφοράς  που του δόθηκε από τη δικαιούχο εταιρία.

Για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν (δικαιούχος) :  

  • Για πρόσβαση στην υπηρεσία, η εταιρία πρέπει να υπογράψει "Αίτηση Εγγραφής – eInvoice Payments", που θα παραλάβει από τον Προσωπικό Λειτουργό Εξυπηρέτησής της.
  • H 1bank σε συνεργασία με τον Προσωπικό Λειτουργό Εξυπηρέτησης αποστέλλει τις τεχνικές προδιαγραφές για την υποδομή που πρέπει να υλοποιήσει η εταιρία στα συστήματά της, έτσι ώστε να μπορούν να αποστέλλονται δεδομένα από και προς τη 1bank μέσω APIs (APIs είναι τεχνικές υποδομές που επιτρέπουν σε συστήματα να ανταλλάζουν πληροφορίες).  
  • Συστήνεται στην εταιρεία να έχει πρόσβαση στην 1bank, έτσι ώστε να ενημερώνεται αναλυτικά για την εξόφληση τιμολογίων ανά πελάτη μέσω των επιλογών Statements > Ιστορικό Κινήσεων και Statements > eStatement.
  • Οποιαδήποτε υποστήριξη προς τον εξουσιοδοτημένο συνδρομητή παρέχεται μέσω του  Τηλεφωνικού Κέντρου της 1bank τηλεφωνώντας μεταξύ των ωρών 07:45 και 20:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή) στο 800 00 800 ή +357 22 128000 (για κλήσεις από το εξωτερικό)

Όσες εταιρείες επιθυμούν τη μείωση του κόστους διαχείρισης μετρητών και επιταγών της επιχείρησης τους και την γρηγορότερη και ασφαλή αυτοματοποιημένη εξόφληση των οφειλόμενων τιμολογίων από τους συνεργάτες τους, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον Προσωπικό Λειτουργό Εξυπηρέτησης ή με οποιοδήποτε Κατάστημα της Τράπεζας Κύπρου για περισσότερες πληροφορίες και την αίτηση εγγραφής στην υπηρεσία “Invoice eSettlement”.

Για την αίτηση κάντε κλικ εδώ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 800 00 800 / (+357) 2212 8000 EMAIL