Πόσο έτοιμοι είναι οι καταναλωτές για να κοινοποιήσουν δεδομένα στο πλαίσιο της λειτουργίας της Ανοικτής Τραπεζικής;


Έρευνα της Ipsos Mori που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Barclays το 2015 κατέδειξε ότι, ακόμα και πριν από την προώθηση του προϊόντος στο κοινό, σχεδόν το 40% θα ήταν διατεθειμένο να κοινοποιήσει τα δεδομένα του και να λάβει υπηρεσίες προσωπικής χρηματοοικονομικής διαχείρισης. Σχεδόν το 30% δήλωσαν αναποφάσιστοι, ενώ μόνο ένα 30% απέρριψαν την ιδέα.

Ένα χρόνο αργότερα, το 2016, η Accenture (διεθνής εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών) πραγματοποίησε έρευνα για τους καταναλωτές η οποία κατέδειξε ότι το 85% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 χρόνων θα εμπιστεύονταν σε τρίτους τα χρηματοοικονομικά τους δεδομένα. Αντίθετα, το 48% των ερωτηθέντων ηλικίας 55-64 χρόνων δήλωσαν ουδέτεροι ή θετικοί.

Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.