Ποιοι είναι οι νικητές και ηττημένοι από την εφαρμογή της;


Οι σχολιαστές εικάζουν ότι οι συνέπειες για τους καθιερωμένους παρόχους θα μπορούσαν να είναι αρκετά δραματικές, δημιουργώντας νέους νικητές και ηττημένους:

«Οι νέοι στον χώρο επιθυμούν να αναλάβουν την πελατειακή σχέση, μαζί με τις ευκαιρίες που τη συνοδεύουν για καινοτομία και αύξηση των πωλήσεων, είτε μέσω μιας ιστοσελίδας συνάθροισης είτε μέσω μιας διαισθητικής εφαρμογής… Η ουσιαστική αξία που επωφελούνται οι τράπεζες από τη διανομή μπορεί στο τέλος να αποδοθεί σε άλλους. Τα περιθώρια θα δεχθούν πίεση, και η πελατειακή σχέση, μια πλατφόρμα από την οποία οι τράπεζες πωλούν άλλα προϊόντα ψηλότερου περιθωρίου επί πληρωμή, θα αποδυναμωθεί ή ακόμα και θα εξαφανιστεί τελείως». [McKinsey]

Οι αντιπρόσωποι των καταναλωτών ήταν, ωστόσο, λιγότερο σίγουροι. Αναγνώρισαν ένα φάσμα πιθανών νέων «νικητών», αλλά ανέμεναν, συγχρόνως, από τους καθιερωμένους παράγοντες να στηριχτούν στις υφιστάμενες σχέσεις εμπιστοσύνης:

Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.