Για τις καθημερινές σας ανάγκες

Κάντε αίτηση online και λάβετε άμεσα απόφαση

Αιτηθείτε εδώ

Τρεχούμενος Λογαριασμός

 

  • Όριο παρατραβήγματος

    Για καλύτερη διαχείριση των καθημερινών σας εξόδων και αναγκών, πληρωμή λογαριασμών και άμεση ρευστότητα

  • Επιπρόσθετα ωφελήματα

    Δυνατότητα έκδοσης χρεωστικής κάρτας για άμεση πρόσβαση στα χρήματα σας (αγορές και αναλήψεις από ΑΤΜ), αυτόματη πίστωση μισθοδοσίας.

Επιλογές χρηματοδότησης

  • Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα σας και να λάβετε άμεσα απόφαση ηλεκτρονικά με πολύ απλή διαδικασία, μέσω του BoC Mobile app ή του Internet Banking. Η χρηματοδότηση σας έχει τα πιο κάτω χαρακτηριστικά:

    • Πόσο μέχρι €5.000 (ελάχιστο €500)
    • Χωρίς προσωπικές εγγυήσεις ή άλλες εξασφαλίσεις
    • Χωρίς αρχικά τραπεζικά έξοδα
    • Δυνατότητα ηλεκτρονικής υπογραφής, χωρίς επίσκεψη στο κατάστημα
  • Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα σας  μέσω του Internet Banking ή BoC Mobile app. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα επικοινωνήσει μαζί σας λειτουργός της Τράπεζας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αίτησης σας. Η χρηματοδότηση σας έχει τα πιο κάτω χαρακτηριστικά:

    • Ποσό μέχρι €10.000
    • Με εγγυήσεις / εξασφαλίσεις (προσωπικές εγγυήσεις / υποθήκευση ακινήτου).
    • Χωρίς αρχικά τραπεζικά έξοδα

    Για οποιαδήποτε άλλη επιλογή που δεν καλύπτεται από τα πιο πάνω (όπως μεγαλύτερο ποσό, άλλες εξασφαλίσεις κλπ.),  μπορείτε να απευθύνεστε στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί.

Αιτηθείτε online για QuickOverdraft

Ποσό χρηματοδότησης

μέχρι €5,000

Συμπληρώστε την αίτηση

εύκολα και γρήγορα

Λάβετε απόφαση

άμεσα

Αιτηθείτε online εδώ

Περισσότερες πληροφορίες

  • Σε φυσικά πρόσωπα, μόνιμους κάτοικους Κύπρου που χρειάζονται λύση για κάθε ανάγκη χρηματοδότησης.

    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στους Λειτουργούς Εξυπηρέτησης του δικτύου καταστημάτων μας ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά ή με γραπτή αίτηση.

    • Με την έκδοση επιταγών
    • Με τη δυνατότητα χρήσης της κάρτας σας για τις αγορές σας
    • Με τη χρήση σε ΑΤΜ της Τράπεζας Κύπρου στην Κύπρο, χωρίς πρόσθετο κόστος
    • Με τη χρήση σε ΑΤΜ  στο εξωτερικό ή σε άλλη τράπεζα στην Κύπρο, με πρόσθετο κόστος.

    Μπορείτε να ενημερωθείτε για όλες τις χρεώσεις της Τράπεζας από τον Κατάλογο Προμηθειών και Χρεώσεων  

    • Πληρώνετε αυτόματα, μέσω πάγιας εντολής, δάνεια, ασφάλιστρα κ.λ.π.
    • Πληρώνετε αυτόματα, μέσω αυτόματης εντολής τους λογαριασμούς κοινής ωφελείας
    • Έχετε άμεση ενημέρωση για τις συναλλαγές σας μέσω SMS
    • Μπορείτε να κάνετε διαχείριση των λογαριασμών σας μέσω 1bank, 24 ώρες το 24ωρο
    • Πιστώνεστε αυτόματα με τη μηνιαία μισθοδοσία σας
  • Ναι, μπορείτε να μετατρέψετε τον τρεχούμενο λογαριασμό όψεως (χωρίς όριο) που ήδη διατηρείτε σε τρεχούμενο λογαριασμό με όριο υποβάλλοντας αίτημα στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί.

    Υποβάλλοντας αίτηση μέσω των ψηφιακών καναλιών θα ανοιχτεί νέος λογαριασμός.

  • Αρχικά έξοδα Τράπεζας

    • Έξοδα διευθέτησης: αφορούν έξοδα της Τράπεζας για την ετοιμασία και αξιολόγηση της αίτησής σας.
    • Έξοδα ετοιμασίας συμβολαίων: μια σταθερή χρέωση κατά την ετοιμασία των εγγράφων που καθορίζεται από το ύψος του δανείου  

    Για τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας δεν πληρώνετε αρχικά έξοδα Τράπεζας.

    Κυβερνητικά έξοδα.

    Τα έξοδα αυτά καθορίζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και είναι:

    • Έξοδα εγγραφής υποθήκης που καταβάλλονται στο Κτηματολόγιο.
    • Έξοδα που αφορούν στη χαρτοσήμανση των εγγράφων και καταβάλλονται στον Έφορο Χαρτοσήμων.
    • Έξοδα που καταβάλλονται στο Κτηματολόγιο στις περιπτώσεις που απαιτείται μεταβίβαση ενός ακινήτου από ένα ιδιοκτήτη σε άλλο.

    Έξοδα που καταβάλλονται σε τρίτους

    Τα έξοδα αυτά αφορούν στην εκτίμηση που διενεργείται για λογαριασμό της Τράπεζας από εγκεκριμένους εκτιμητές για ακίνητα που υποθηκεύονται, ή έξοδα για ασφάλεια ζωής ή/και κατοικίας.

    Μπορείτε να ενημερωθείτε για όλες τις χρεώσεις της Τράπεζας από τον Κατάλογο Προμηθειών και Χρεώσεων 

  • Υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης:

    • εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας, όταν η χρηματοδότηση εξασφαλίζεται με υποθήκη σε οικία
    • εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας, όταν η χρηματοδότηση παρέχεται χωρίς οποιεσδήποτε εγγυήσεις/εξασφαλίσεις ή εξασφαλίζεται με προσωπικές εγγυήσεις.
  • Ναι, αν ανοίξετε νέο τρεχούμενο λογαριασμό με όριο και  δεν έχετε ήδη άλλη πιστωτική κάρτα της Τράπεζας Κύπρου, μπορείτε να λάβετε νέα πιστωτική κάρτα με δωρεάν συνδρομή για τον πρώτο χρόνο, την οποία μπορείτε να συνδέσετε και με τον τρεχούμενο λογαριασμό σας. 

  • Ενημερωθείτε για τα επιτόκια εδώ.

  • Το Συνολικό Ετήσιο Ποσοστό Επιβάρυνσης (ΣΕΠΕ) είναι το συνολικό κόστος της χρηματοδότησης για τον καταναλωτή.  Για τον υπολογισμό του ΣΕΠΕ λαμβάνονται υπόψη όλες οι πληρωμές που καταβάλλει ο πελάτης είτε στην Τράπεζα είτε σε τρίτους (π.χ Κυβερνητικά έξοδα, έξοδα εκτίμησης, ασφάλειες κλπ.)  

    Το ΣΕΠΕ θεωρείται το καλύτερο εργαλείο σύγκρισης του πραγματικού κόστους για τον πελάτη, καθώς συμπεριλαμβάνει όλα τα έξοδα της χρηματοδότησης. Σας βοηθά να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα και να συγκρίνετε διαφορετικά σχέδια της Τράπεζας ή και να συγκρίνετε τα σχέδια μεταξύ τραπεζών.

  • Πώς μπορώ να ελέγξω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτηση μου;

    Θα ενημερώνεσαι μέσω μηνύματος στο κινητό σου και μέσω της 1bank.

    Μπορώ να υποβάλω αίτημα από κοινού με άλλο άτομο;

    Τα προϊόντα QuickOverdrafts προσφέρονται σε ένα δανειολήπτη μόνο. Μπορείς να αιτηθείς από κοινού χρηματοδότηση με άλλο άτομο μέσω του καταστήματος που σε εξυπηρετεί.

    Ποια δικαιολογητικά θα πρέπει να υποβάλω;

    Πιθανόν να ζητηθεί αποδεικτικό των εισοδημάτων σου μέσω της ηλεκτρονικής αίτησης.

    Το όριο του τρεχούμενου λογαριασμού θα πρέπει να καλυφθεί με ασφάλεια ζωής;

    Όχι, δεν χρειάζεται. Εάν όμως το επιθυμείς, μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα που σε εξυπηρετεί (ισχύουν όροι και προϋποθέσεις).

    Υπάρχουν έξοδα για την αίτηση;

    Τα προϊόντα QuickOverdrafts προσφέρονται χωρίς οποιαδήποτε αρχικά τραπεζικά έξοδα (διευθέτησης ή ετοιμασίας συμβολαίων).

    Τι συνεπάγονται η αυτοματοποιημένη αξιολόγηση της αίτησης μου, η αυτοματοποιημένη διαδικασία λήψης απόφασης και η αυτοματοποιημένη επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων;

    Οι αιτήσεις για προϊόντα QuickOverdrafts αξιολογούνται ηλεκτρονικά βάσει της πιστοληπτικής σου ικανότητας, της δυνατότητας αποπληρωμής, και της εκάστοτε πιστωτικής πολιτικής της Τράπεζας .

    Απόφαση για έγκριση ή απόρριψη αίτησης που υποβλήθηκε διαδικτυακά λαμβάνεται αφού τύχουν επεξεργασίας τα προσωπικά σου δεδομένα, χρησιμοποιώντας μόνο αυτοματοποιημένα μέσα (συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας προφίλ), χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση και μόνο αφού μας δώσεις τη ρητή σου συγκατάθεση.

    Η δημιουργία προφίλ με τη διαδικασία αυτή συνεπάγεται την αυτοματοποιημένη επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων για ανάλυση, αξιολόγηση και πρόβλεψη της πιστοληπτικής σου ικανότητας και δυνατότητας αποπληρωμής της διευκόλυνσης.

    Η Τράπεζα θα κάνει χρήση μόνο των αναγκαίων πληροφοριών που επιτρέπουν την αξιολόγηση της πιστοληπτικής σου ικανότητας και δυνατότητας αποπληρωμής, ώστε να μπορεί να λάβει υπεύθυνη, δίκαιη και ενημερωμένη απόφαση για χορήγηση ή όχι πιστωτικής διευκόλυνσης.

    Η Τράπεζα θα κάνει χρήση πληροφοριών που εσύ παρέχεις, καθώς επίσης και πληροφοριών που προκύπτουν από εσωτερικές πηγές της Τράπεζας (δηλαδή, προσωπικά δεδομένα και στοιχεία επικοινωνίας σου, στοιχεία για απασχόληση, εισοδήματα, έξοδα, οικογενειακή δομή, καταναλωτικές συνήθειες, συμπεριφορά με άλλους λογαριασμούς/διευκολύνσεις/εγγυήσεις/εξασφαλίσεις, καθυστερημένες οφειλές σε άλλους λογαριασμούς/διευκολύνσεις, χρέη βάσει δικαστικής απόφασης, το κατά πόσο τα προσωπικά σου δεδομένα έχουν επιβεβαιωθεί, ενημερώσεις για σκοπούς καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες) καθώς και από εξωτερικές πηγές (δηλαδή στοιχεία πτώχευσης όπως οφειλές, μη εξυπηρετούμενες χορηγήσεις και χρέη βάσει δικαστικής απόφασης σε άλλες τράπεζες από το Artemis Credit Bureau). Μπορείς να μάθεις περισσότερα στη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Τράπεζας

    Επίσης, η αίτηση δύναται να παραπεμφθεί αυτόματα στην Τράπεζα για περαιτέρω αξιολόγηση από λειτουργό.

    Σε περίπτωση απόρριψης, έχω δικαίωμα ένστασης κατά της αυτοματοποιημένης απόφασης;

    Ναι, υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσεις επανεξέταση της αίτησης από λειτουργό της Τράπεζας επικοινωνώντας με το κατάστημα που σε εξυπηρετεί.

    Μπορώ να αποχωρήσω από την διαδικασία αίτησης ανά πάσα στιγμή είτε πριν την υποβολή της αίτησης είτε και μετά την σχετική απόφαση της Τράπεζας;

    Μπορείς να αποσύρεις την αίτηση σου ανά πάσα στιγμή. Εάν καταχωρήσεις οποιαδήποτε στοιχεία, έχεις την επιλογή αποθήκευσης τους και συνέχισης της υποβολής της αίτησης  σε μεταγενέστερο στάδιο ή και απόσυρσης της αίτησης . Εάν επιλέξεις να αποσύρεις την αίτηση σου, τα στοιχεία που έχεις καταχωρήσει δεν θα αποθηκευτούν. Η αίτηση σου αποσύρεται αυτόματα εάν παραμείνει αδρανής για διάστημα 15 ημερών.

    Σε περίπτωση που η Τράπεζα έχει ήδη λάβει απόφαση, μπορείς και πάλι να αποσύρεις την αίτηση σου ανά πάσα στιγμή πριν προχωρήσεις στην υπογραφή των συμβολαίων αλλά εντός του χρόνου ισχύος της απόφασης η οποία αναφέρεται στη σχετική κοινοποίηση για την παραχώρηση της διευκόλυνσης. Αυτό δεν επηρεάζει τα άλλα δικαιώματα σου σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων.

    Έχεις επίσης τη δυνατότητα να αποχωρήσεις από τη σύμβαση εντός καθορισμένης προθεσμίας και υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση θα σου δοθούν μέσω της προσυμβατικής πληροφόρησης, καθώς επίσης και στη  σύμβαση παραχώρησης της διευκόλυνσης.

    Με ποιο τρόπο η Τράπεζα Κύπρου διασφαλίζει την ιδιωτικότητα μου και τη διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων;

    Η Τράπεζα δεσμεύεται να διασφαλίζει την ιδιωτικότητα σου και την διαχείριση των προσωπικών σου δεδομένων με ανοιχτό και διαφανή τρόπο. Μπορείς να μάθεις περισσότερα στη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Τράπεζας, όπου επίσης θα βρεις και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τα δικαιώματα σου, όπως π.χ. το δικαίωμα πρόσβασης, το δικαίωμα να ζητήσεις διόρθωση, το δικαίωμα υποβολής παραπόνου κ.α.

    Πως μπορώ να υπογράψω τα έγγραφα της σύμβασής μου μετά την έγκριση; Είναι δυνατή η χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής;

    Αφού η αίτησή σου εγκριθεί, θα λάβεις σχετικό μήνυμα τόσο στο κινητό σου όσο και στην 1bank.

    Θα μπορείς να επιλέξεις να υπογράψεις με τη χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής νοουμένου ότι πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Αν δεν επιλέξεις να υπογράψεις με τη χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής ή αν δεν πληρούνται τα κριτήρια που έχουν τεθεί, η υπογραφή των εγγράφων θα πραγματοποιηθεί στο Κατάστημα που σε εξυπηρετεί, εκτός αν έχεις υποδείξει διαφορετικά κατά τη διάρκεια της αίτησης.

    Ποια είναι τα κριτήρια για χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής;

    • Ο λογαριασμός αποκοπής εξόδων να ανήκει αποκλειστικά σε σένα.
    • Η γλώσσα έκδοσης των εγγράφων να είναι η γλώσσα επικοινωνίας σου
    • Να μην έχουν καθοριστεί πρόσθετοι όροι και προϋποθέσεις στη χρηματοδότηση από λειτουργό της Τράπεζας

    Σε περίπτωση που δικαιούμαι να υπογράψω με τη χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής πως γίνεται η αγορά και τι κόστος έχει;

    Η ηλεκτρονική υπογραφή χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την υπογραφή των εγγράφων που απαιτούνται για τη συγκεκριμένη χρηματοδότηση. Δεν υπάρχει οποιαδήποτε επιβάρυνση.

    Πόσο σύντομα μπορώ να έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου;

    Σε περίπτωση που η αίτησή σου εγκριθεί, το όριο θα είναι διαθέσιμο το αργότερο την εργάσιμη μέρα που ακολουθεί την ημερομηνία υπογραφής των εγγράφων της σύμβασης.

    Ήδη διατηρώ τρεχούμενο λογαριασμό όψεως (τρεχούμενο λογαριασμό χωρίς όριο). Μπορώ να τον μετατρέψω σε τρεχούμενο λογαριασμό με όριο;

    Ναι μπορείς, υποβάλλοντας αίτημα στο κατάστημα που σε εξυπηρετεί.

    Μπορώ να συνδέσω χρεωστική κάρτα με το όριο του τρεχούμενου λογαριασμού;

    Θα έχεις την επιλογή να ζητήσεις νέα χρεωστική κάρτα (Visa ή Mastercard) μέσω της αίτησης σου (ισχύουν όροι και προϋποθέσεις).

    Δεν είμαι πελάτης της Τράπεζας. Μπορώ να υποβάλω αίτηση;

    Ναι. Μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή BoC Mobile app και να κάνεις εγγραφή. Στη συνέχεια, θα έχεις τη δυνατότητα να συνδεθείς με την 1bank (ισχύουν όροι και προϋποθέσεις). Μπορείς να αιτηθείς την διευκόλυνση αυτή μέσω Internet Banking ή της εφαρμογής BoC Mobile app.

Προειδοποίηση: 

Η Τράπεζα διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιοδήποτε αίτημα κατά την κρίση της και να αποσύρει οποιοδήποτε σχέδιο ανά πάσα στιγμή. Εάν δεν τηρείτε το σχέδιο αποπληρωμής της χρηματοδότησής σας, μπορεί να χάσετε το σπίτι σας. 

800.00.800

+35722128000 από εξωτερικό
Δευτέρα - Παρασκευή 7:45 - 18:00 & Σάββατο και Κυριακή 09:00 - 17:00

Βρείτε το κοντινό σας κατάστημα

ή χρησιμοποιήστε μια από τις ΑΤΜ μας

Εξειδικευμένος λειτουργός

μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει σχετικά με τα προϊόντα μας